Info vedr. afhentning

For ikke medlemmer:

Hvis du ikke er medlem i Egum Rideklub - men ønsker at købe entimer hos os - så aftaler du tid og dato med vores undervisere - herefter betaler du på dagen og fremviser din kvittering, når du starter timen. Husk at du skal betale både for enetime og facilitetskort. (Vigtigt at gøre det på dagen - da dit køb gælder 1 dag)

Enetime v/Merete

Enetime v/Rikke Boysen

Klokker 1 sæt
1 sæt klokker er kun på 2 ben.  Eller et sæt gamacher.
Dækken skift
Kun 1 dækken skift ved udluk og ikke ved indluk
Facilitetskort/Dagskort

For ikke medlemmer:

Vinduesåbning
Åbning af vindue på alle hverdage
Enetime v/Julie Spindler elevpony

Enetimer:

Kun på elevponyer. Her betaler du for enetimer - du aftaler tid og dato med vores undervisere - herefter betaler du på dagen og fremviser din kvittering, når du starter timen. (Vigtigt at gøre det på dagen - da dit køb gælder 1 dag)

Enetime v/Tine Larsen

Distance-tillæg foldordning
Ved foldordning hvor folde lægger længere væk, feks. bag Møllen